FALL-TAG

1. Vad shoppar du mest i höst? Kläder, kläder, kläder - jag är nog inte ensam om att vilja ha något nytt på hösten och under första terminen i skolan.

2. Vad ser du fram emot i höst? Alla vackra höstbilder man kan ta och alla dessa regniga dagar då man bara kan sätta på en mysig film och inte känna några måsten. 

3. Gör du någon förändring med ditt utseende inför hösten? Inte som jag planerat. Jag la ju i lite slinger i håret för ett tag sedan, men det var inte specifikt till hösten.  
 
4. Vilket plagg gör den perfekta höstoutfiten? Stickade tröjor, väldigt mys och extremt snyggt!
 

5. Vem spenderar du en regnig höstdag med & vad gör ni? En underbar vän, och vi tar antingen en tur i affärer för att bränna pengar eller bara gör upp världens mysfaktor och snackar om allt mellan himmel och jord.

6. Favorit sminkprodukt inför hösten? Har nog ingen favorit då jag sminkar mig på samma sätt dag in och dag ut.

7. Höstpyntar du ditt hem/rum? Egentligen inte, inte mer än att sätta upp fairy lights, men måste hitta på något mer mys denna höst.

8. Vad är det bästa samt sämsta med hösten? Bästa är att det kan vara så himla mysigt. Det sämsta är såklart att det är så himla segt att gå upp på morgonen till skolan eftersom det är så mörkt ute och man vill bara ligga kvar under det där varma täcket. 
 
9. Kommer du klä ut dig till Halloween? Jag vet inte riktigt. Vi "firar" ju halloween på skolan och då ingår det att man ska klä ut sig. Min klass har varit inne på Harry Potter-tema ett tag, men tror det inte blir så, så oklart!

10. Favorit nagellack i höst? Jag använder faktiskt inte nagellack, i och med att jag inte får ha det när jag jobbar och är för lat för att lägga på några lager för att sedan ta bort det efter några dagar. Annars tycker jag krämvit, begie är väldigt fint. 

11. Dricker du något speciellt i höst? Extra mycket varm choklad tror jag, annars inget speciellt.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback