HÅR, HÅR OCH MER HÅR

(Ursäkta för dålig kvalité på bilden, vet inte varför den blir så dålig?)
Jag har fått höra väldigt mycket att mitt hår växer så himla fort och ärligt talat så måste jag väl också erkänna det! Jag tycker själv det är kul att se vad andra använder för produkter till sitt hår, så varför inte dela med mig av mina "mirakelprodukter"?
 
1 & 2 är bara ett vanligt shampoo och balsam, funkar väldigt bra för min hårtyp, har lätt för att få fett hår. Kommer absolut beställa en ny uppsättning av det. Rolig fakta är att både hästar och människor kan använda dessa. Går att köpa på Lyko.
 
3, helt vanlig hårolja. Lite fetare i konsistensen och tycker därför att den gör ett bra jobb i topparna, så därför använder jag den bara där. 
 
4 är en kräm som ska se till så hårtopparna inte klyver sig så lätt, vet inte hur mycket nytta den gör för jag ser/känner ingen skillnad (använder den en gång i veckan så kan vara därför också), men använder den bara för att det känns bra!
 
5 är en hårinpackning. Den gör håret otroligt lent och härligt, står även att det är vitamin b5 i och vad jag hört så är vitamin b väldigt bra för håret och dess växt. Använder denna produkt en gång i veckan.
 
Inga specialla produkter egentlligen, men de funkar väldigt bra för mitt hår!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback