GLASÖGON

Ja då var det dags för mig att ha glasögon. Var hos optikern igår och kunde gå och hämta mina glasögon på lunchen idag. Även fast det inte var ett så stort synfel så blev allt väldigt mycket skarpare. 
 
Helgen blir mer än fullskäckad och kommer antagligen inte hinna med att kika in här. Imorgon är jag i skolan mellan 09:30-14:00, öppet hus. Sen ska jag vidare och fotografera några av mina kusinbarn, har aldrig fotat barn så innan så vi får se hur detta slutar. Resten av den dagen kommer nog bestå av massa redigering. På söndag tänkte jag hinna med att både rida och ta en shoppingtur på Torp med Sofie innan jag börjar jobba klockan 4. Så ja, jag har extremt mycket att göra denna helg!
 
Hoppas ni får en bra helg, så hörs vi!



Kommentarer
» Frida

Va fin du är i glasögon :)

Svar: Tack :)
julia brodin


Kom ihåg






Trackback