WHAT TO DO

Tjoho!
 
Va hemkommen från skolan runt 14:40 och satte mig ganska direkt för att göra klart två stycken uppgifter till skolan, skönt att få det gjort! Tänkte även ta en stund med min kära mattebok hmm, har alltid undrat varför jag som går estetutbildning måste läsa b-kurserna?? What to do, what to do.. 
 
Ja vad har hänt mer det senaste då? Jo justja, för er som sett TV4´s program Spring så var ju de faktiskt i Uddevalla i måndags, alltså i staden som jag går i skolan. Och självklart var jag och mina vänner redo att hjälpa till, både gladiatorenerna och kockarna fick hjälp av oss. Så det ska bli kul att se på lördag vad som visas från deras dag i Uddevalla!
 
Nu ska datorn sättas på laddning och matteboken öppnas så ni får ha det så bra, see yaa!
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback