GODMORGOM

Godmorgon på er! Helgen är äntligen kommen, men ärligt talat vet jag inte när jag ska hinna pusta ut haha. Idag står det Pay & jump på schemat, ska inte hoppa utan bara hjälpa till! Ikväll bär det av till Hannah, för hon fyllde 18 för ett tag sedan, så det blir nog en skojig kväll. Och imorgon ska jag upp och jobba 11-17, så ja en fullspäckad helg med andra ord! 

Annars då? Skolan rullar på, sån himla skillnad från ettan till tvåan, snabbare tempo och svårare att nå det högre kriterierna. I början av filmlektionen igår så fick jag testa att ha på mig en sturdycam, vilket jag velat testa så sjukt länge nu, då pratar vi år! Så det var lite roligt och ser framemot att filma med den mer. 


Printade två bilder från Annies snap och såhär såg det ut och ja man blir helt skev när den är fastspänd haha. Ni får ha en bra helg allihopa, kram!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback