KNOW ME BETTER

Har brist på inlägg så varför inte slänga ut en TAG där ni får lära känna mig bättre.
Vad heter du? Julia Brodin
 
Smeknamn? Har faktiskt några stycken, det är dock bara vänner som använder dem. Julle, Brodde och Hjördis. Hahah Hjördis är en intärngrej som bara Fely använder.
 
Födelsedag? 6 juni, alltså Sveriges Nationaldag (viktigt att tillägga hehe)
 
Stjärntecken? Tvilling

Höger/vänster hänt? Höger

Favoritlåt? Hm har ingen såndär BABAAM-bra låt just nu, men Drag Me Down-One Direction är bra. Should´ve Gone Home-Måns Zelmerlöw har varit en favorit länge nu, så någon av dem.
 
Favoritfilm? Sagan om ringen och Harry Potter, går inte att välja en specifik film av dessa två, så det blir alla!
 
Favoritaffär? Hemmakväll (?)
 
Favoritplagg? Jag är en riktig skjort-tjej, äger 6 stycken vilket säger en del.. Sen har jag en förkärlek för myströjor.
 
Favoritfärg? Marinblå, grå och vit.
 
Favoritbok? Sagan om ringen, precis börjat på andra boken!
(En liten målning jag gjorde i Illustrater)

Favoritskor? Nike Air Force Low

Vart vill du bo när du blir stor? Hur många gånger har man inte ändrat på denna frågan genom livet hittills? Jag vill läsa vidare efter gymnasiet (tror jag) och då lutar det mot Göteborg, vilket känns som en stad jag skulle kunna tänka mig att bo i också.
 
Kex eller chex? Chex!! Det är som om man skulle utala kedja som det låter, alltså med K och inte CH-ljudet. 
 
Något inte så många vet? När jag var liten (10år?) så sökte jag till barnprogrammet Barda, kom aldrig med. Jag var väldigt intresserad av allt som hade med rollspel och sånt att göra. Jag minns så väl att jag skrev i min ansökan att jag gärna ville bli en skogsalv och sen dess har jag faktiskt fortfarande gillat alver. Idag är jag smått besatt av Legolas i Sagan om ringen t,ex. 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback